צילומי ניו בורן

צילומי ניו בורן

מזל טוב! בשעה טובה הרחבתם את משפחתכם ותינוק או תינוקת מתוקים הצטרפו! איזה דרך טובה יותר לחגוג וליצור זיכרונות שלהם ברכותם מאשר צילומי ניו בורן?

מה זה אומר צילומי ניו בורן?

צילום ניו בורן מתרחש בימים שלאחר הלידה, לרוב עד 10 ימים מהלידה ולפני הברית. צילומי ניו בורן מאפשרים להורים ולמשפחה לחגוג ולהנציח את האושר שהתינוק או התינוקת החדשה מביאים להם רגע לאחר הלידה. התינוק עוד רך וטרי מהבטן, לא מדובר ברגע שיחזור על עצמו. התחושה המדהימה הזו כולה מתועדת ונשמרת בתוך תמונות יפיפיות ומיוחדות, כך שתמיד יהיה אפשר לפתוח את האלבום ולהיזכר בהן וכמובן – בכמה מתוק היה הבייבי שלכם כשרק הגיח אל העולם.

עד איזה גיל ניתן לעשות תמונות ניו בורן?

כמו שאמרנו, צילומי ניו בורן מומלצים עד כעשרה ימים מהלידה, משום שלאחר הימים הראשונים התינוק כבר מתפתח ועירני מידי מה שמקשה על הצילומים. היתרון בצילום בגיל מוקדם כל כך הוא שהילוד עוד קטנטן ותוך מספר ימים יגדל והקסם הראשוני של הימים הללו של אחרי הלידה יפוג ויעלם.

מי משתתף בצילום ניו בורן?

משום שצילומי ניו בורן נועדו להציג את התינוק הקטן בהיוולדו, ברוב המקרים הוא יהיה מושא הצילומים המרכזי אם לא היחיד. כמובן שקיימת האפשרות לצלם את התינוק יחדיו עם הוריו, אחיו וסביו, או כל בן משפחה שתרצו שיתועד לתוך הזיכרון החד פעמי של צילומי הניו בורן.

היכן מתרחשים הצילומים?

צילומי ניו בורן יכולים להתקיים בסטודיו של הצלמת או בבית המשפחה, לפי בחירת והעדפת המשפחה. לכל מיקום את היתרונות והחסרונות שלו.

צילום ניו בורן בבית

מאפשר נוחות גדולה למשפחה, צילומים יותר אותנטיים ומותאמים לבני הבית מצד אחד. מצד שני התנאים בבית יכולים להיות פחות אידיאלים עבור צילום, הצלמת או הצלם יכולים להגיע פחות מוכנים ולתמונות הללו יש סגנון יותר תיעודי, יותר משפחתי.

צילום ניו בורן בסטודיו

הסטודיו דורש מהאם הטריה לנשוא את פרי ביטנה איתה אל הסטודיו בימים שלאחר הלידה, ולא מדובר בפעולה פשוטה כל כך. אך יש לה יתרונות רבים. הסטודיו מאפשר לצלם מגוון רחב של אופציות צילומיות, סטים שונים והלבשה. צילומי ניו בורן רבים מתבססים על רעיונות מיוחדים ומתוקים במיוחד של הבייבי בלבוש שונה, במיקום שונה ובתנוחות שונות להן הסטודיו מותאם ומאפשר אותן בקלות, מה שמבטיח לרוב תמונות איכותיות ויפות. בנוסף בסטודיו יש אביזרים רבים שיכולים להפוך את חווית הצילום להרבה יותר מרשימה.

מה כוללת בדרך כלל החבילה אצל צלמים מקצועיים?

ברוב המקרים, הצלמת אצלה תבחרו לעשות את צילום הניו בורן שלכם יתנו שירות כולל של צילום התמונות, עריכת התמונות וסידור אלבום תמונות דיגיטלי שאותו תקבלו. בגלל אופיין הייחודי של צילומי הניו בורן, כל צלמת תעניק שירות וסגנון תמונות מעט שונה, ובעת הבחירה מומלץ לראות עבודות קודמות על מנת להתרשם מסגנונו ולקבל השראה עבור תמונות הניו בורן אותן תרצו לצלם בהם את תינוקכם הרך.

איך בוחרים צלמת שתנציח את הימים הראשונים של הבייבי שלכם?

תמונות ניו בורן בשנים האחרונות צברו תאוצה ופופולאריות, רבים רוצים לצלם את הבייבי שלהם בתחילת דרכו ולנצור את הזיכרון הזה – ובצדק!

הביקוש הרב הפך את התחום לרחב מגוון ויצירתי מאוד, ואפשרויות צילום הניו בורן פורצות דרך ומאפשרות מגוון רחב של סוגי תצלומים למשפחה. סוגי התמונות יכולים להיות על פי סגנון מסוים – כמו תצלומי טבע או פנטזיה. סוד הקסם הוא שניתן להתייחס לתינוק כאל יצור מתוק וקטן בתחילת דרכו בעולם ולהקבילו לתופעות דומות. לדוגמא, סוג נפוץ של תצלומי ניו בורן הוא הנחת הילוד בתוך סלסלה, כמו פרי שרק נקטף מהעץ.

סוג נוסף ומקובל של תצלומי ניו בורן הוא השוואה בין חלקי הגוף הקטנטנים שלו לשל אלו של הוריו. כפות ידיים, כפות רגליים וכו׳. החזקת התינוק בתנוחה עוברית, הלבשתו בבגדים יפים ומיניאטורים מעצימים את תחושת המתיקות ברת החלוף.

למה אני חושבת שאני צלמת מומלצת לניו בורן?

א. כי כל מי שעשה אצלי צילומים כאלו ממליץ עליי 😉 את יותר ממוזמנת לדבר איתי בוואצאפ ולבקש טלפונים של לקוחות. ב. אני מצלמת הרבה סגנונות צילום אבל צילומי ניו בורן אני אוהבת יותר מהכל! התינוק הפצפון שרק יצא מחדר לידה וישן כל הזמן עם כזאת שלווה מקסימה פשוט משגע אותי. להנציח את הרגע הזה אף פעם לא נמאס ולכן כשאת באה לצילומי ניו בורן אצלי את מקבלת את כל כולי ואני יעשה כל מאמץ להוציא את הרגעים המושלמים ביותר ולהנציח אותם. אצלי תקבלי סשן צילומים מדהים עם עריכה יפהפייה ותצאי מרוצה בוודאות.
אני מזמינה אותך ליצור איתי קשר ולקבוע תאריך לצילומי ניו בורן מדהימים.